PINKblocks | Za vším hledej značku

Vezměte výsledky vyhledávačů do svých rukou

Margarita Fries


Margarita Fries

Brand strategist & Interim CMO

Za vším hledej značku| PINKblocks

Víte, že značku máte, i když ji nebudujete?


Během tohoto školení pochopíte, jak značky ovlivňují vnímání, důvěru a loajalitu zákazníků. Dozvíte se, jak vybudovat silnou značku i jak ji integrovat do všech aspektů svého byznysu. Od produktů a služeb až po zákaznickou zkušenost a firemní kulturu.

Na školení se dozvíte, proč budování značky není výsadou velkých korporací, ale klíčovým prvkem úspěchu i pro menší podniky. Získáte praktické znalosti a nástroje pro vytváření silné a konzistentní osobní i firemní značky, která se zapíše do paměti vašeho cílového publika a podpoří růst vaší firmy.

Součástí školení budou i hosté. Na závěr náš čeká diskuze a Q&A session s klientem - Matoušem Syrovým z firmy Koupelny Syrový a Martinem Paclíkem z marketingové agentury Zacíleno o tom, jaké to je měnit značku a co silná značka může firmě přinést.

17. září 2024
16:00-18:00
P-PINK

J. Palacha 363,
530 02 Pardubice

690 Kč

Pro koho je školení určeno?

Pro zástupce a majitele firem, kteří to myslí se svou značkou vážně ale neví, kde začít

Pro začínající podnikatele, kteří chtějí dát své nové značky pevné základy

Pro marketéry a freelancery, kteří se chtějí inspirovat a posunout svoje znalosti na další úroveň

3 důvody proč přijít:

Q&A s Margi, klientem i marketérem, kde se můžete dozvědět vše, co vás o tvorbě i implementaci značky zajímá

Dozvíte se, proč značka není jen pro velké firmy a jak může pomoct vám

Pochopíte, jak spolu souvisí brand, marketing, média a PR - a naučíte se, jak všechny oblasti strategicky vytěžit


Hosté PINKblocks | Q&A a diskuze 

Kdo je Margarita Fries?


Školení pro Vás připravila Margarita Fries, brandová a marketingová manažerka na volné noze s dlouholetou praxí jak v korporátech, tak menších firmách. Její výjimečnost spočívá v empatii, citu pro detail a skvělém smyslu pro humor. Margarita věří, že hodnotu značky neurčuje velikost firmy, ale její vize.

Margarita Fries Značka | P-PINK školení

Otevírací doba a recepce

Recepce P-PINK funguje pouze v PONDĚLÍ v čase 8:00-13:00. ÚTERÝ-PÁTEK je recepční k dispozici online:

📩monika.neveceralova@p-pink.cz

PO: 8:00 – 16:30
ÚT: 8:00 – 16:30
ST: 8:00 – 16:30
ČT: 8:00 – 16:30
PÁ: 8:00 – 16:30
SO: dle dohody
NE: dle dohody

FAKTURAČNÍ ÚDAJE

Pardubický podnikatelský inkubátor, z.ú.
Jana Palacha 363
530 02 Pardubice
IČO: 06372562

Bankovní spojení: 280802285/0300

KDE NÁS NAJDETE

Jana Palacha 363
530 02 Pardubice

Kudy k nám? Mrkněte na mapu.

NAPIŠTE NÁM

Kontaktní formulář

Datová schránka: pjdsbjk

🎥Informace pro média a tisk

TO-PINK

Skalka 1858
560 02 Česká Třebová 

Robin langer, konzultant & manažer inkubace

“S paní Jirákovou byla radost spolupracovat. Na konzultace chodila připravená a poctivě plnila jednotlivé úkoly, které našim klientům pravidelně zadáváme v průběhu konzultačního procesu.

Na začátku spolupráce mi paní Jiráková říkala, že rozjezd jejího podnikání je závislý na spuštění jejího webu. S tímto názorem se setkáváme úplně běžně, takže velmi často musíme vysvětlovat, že alfou a omegou každého podnikání jsou samozřejmě zákazníci. Bez nich se nikdy nic nerozjede. Paní Jiráková to velmi rychle pochopila, takže jsme společně začali pracovat na obchodní strategii za účelem akvizice prvních zákazníků.

Upřímně když mi s úsměvem od ucha k uchu vyprávěla o prvních klientech, a hlavně o prvních zaplacených fakturách, tak jsem to samozřejmě prožíval s ní. To je smysl P-PINK – pomáhat lidem, kteří chtějí pomoc a jsou schopni pomoc příjmout.”

Robin langer, konzultant & manažer inkubace

“S paní Jirákovou byla radost spolupracovat. Na konzultace chodila připravená a poctivě plnila jednotlivé úkoly, které našim klientům pravidelně zadáváme v průběhu konzultačního procesu.

Na začátku spolupráce mi paní Jiráková říkala, že rozjezd jejího podnikání je závislý na spuštění jejího webu. S tímto názorem se setkáváme úplně běžně, takže velmi často musíme vysvětlovat, že alfou a omegou každého podnikání jsou samozřejmě zákazníci. Bez nich se nikdy nic nerozjede. Paní Jiráková to velmi rychle pochopila, takže jsme společně začali pracovat na obchodní strategii za účelem akvizice prvních zákazníků.

Upřímně když mi s úsměvem od ucha k uchu vyprávěla o prvních klientech, a hlavně o prvních zaplacených fakturách, tak jsem to samozřejmě prožíval s ní. To je smysl P-PINK – pomáhat lidem, kteří chtějí pomoc a jsou schopni pomoc příjmout.”


Chcete vědět o všem, co se u nás děje jako první?

Přihlaste se k odběru newsletteru!

Chci odebírat!