PINKblocks | Nechte AI pracovat za vás – chytrý asistent pro váš marketing
Vezměte výsledky vyhledávačů do svých rukou
Pro koho je workshop určen?
Pro marketingové specialisty, kteří chtějí posunout svou práci na další úroveň
Pro podnikatele a CEO bez vlastního marketingového týmu
Pro ty, kteří AI už zkoušeli – ale pořád neví, jak ji dostat do akce
Co si z workshopu odnesete:
Jak pomocí AI vytvořit a řídit marketingovou kampaň
Jak cílit, testovat a vyhodnocovat bez zbytečných domněnek
Jak šikovně využít konkurenční data a přetavit je ve vlastní výhodu
Konkrétní postupy, nástroje a know-how, které využijete hned druhý den
Tento workshop už sice nestíháte, ale nevěšte hlavu - Marek Bartoš bude v P-PINK 28. května učit, jak si nastavit AI asistenty pro komunikaci se zákazníky. Anebo klikněte na tlačítko níže a podívejte se, jaké další přednášky a semináře pro vás připravujeme.

Robin langer, konzultant & manažer inkubace
“S paní Jirákovou byla radost spolupracovat. Na konzultace chodila připravená a poctivě plnila jednotlivé úkoly, které našim klientům pravidelně zadáváme v průběhu konzultačního procesu.
Na začátku spolupráce mi paní Jiráková říkala, že rozjezd jejího podnikání je závislý na spuštění jejího webu. S tímto názorem se setkáváme úplně běžně, takže velmi často musíme vysvětlovat, že alfou a omegou každého podnikání jsou samozřejmě zákazníci. Bez nich se nikdy nic nerozjede. Paní Jiráková to velmi rychle pochopila, takže jsme společně začali pracovat na obchodní strategii za účelem akvizice prvních zákazníků.
Upřímně když mi s úsměvem od ucha k uchu vyprávěla o prvních klientech, a hlavně o prvních zaplacených fakturách, tak jsem to samozřejmě prožíval s ní. To je smysl P-PINK – pomáhat lidem, kteří chtějí pomoc a jsou schopni pomoc příjmout.”

Robin langer, konzultant & manažer inkubace
“S paní Jirákovou byla radost spolupracovat. Na konzultace chodila připravená a poctivě plnila jednotlivé úkoly, které našim klientům pravidelně zadáváme v průběhu konzultačního procesu.
Na začátku spolupráce mi paní Jiráková říkala, že rozjezd jejího podnikání je závislý na spuštění jejího webu. S tímto názorem se setkáváme úplně běžně, takže velmi často musíme vysvětlovat, že alfou a omegou každého podnikání jsou samozřejmě zákazníci. Bez nich se nikdy nic nerozjede. Paní Jiráková to velmi rychle pochopila, takže jsme společně začali pracovat na obchodní strategii za účelem akvizice prvních zákazníků.
Upřímně když mi s úsměvem od ucha k uchu vyprávěla o prvních klientech, a hlavně o prvních zaplacených fakturách, tak jsem to samozřejmě prožíval s ní. To je smysl P-PINK – pomáhat lidem, kteří chtějí pomoc a jsou schopni pomoc příjmout.”
