PINKblocks | Jak na placené kampaně na Facebooku a Instagramu

Vezměte výsledky vyhledávačů do svých rukou

Eliška Vyhnánková


Eliška Vyhnánková

social media guru & spoluautorka bestselleru Jak na sítě

Jak na placené kampaně na Facebooku a Instagramu |PINKblocks seminář

Investujete peníze do sponzorovaných příspěvků na Facebooku a Instagramu, ale efekt zůstává za očekáváním? Nejste si jistí, jestli své kampaně nastavujete správně? Nebo se do placené propagace teprve chcete pustit, ale nevíte, kde začít?

Na tomto praktickém semináři získáte návod, jak na to. Nejen teorie, ale i konkrétní postupy, ukázky z praxe a tipy, které můžete ihned aplikovat.

Školením vás provede Eliška Vyhnánková – jedna z nejvýraznějších osobností českého online marketingu a autorka knihy Jak na sítě. Jako konzultantka a lektorka se už víc než deset let věnuje strategii, obsahu a reklamám na sociálních sítích. Stojí za stovkami kampaní a desítkami školení pro firmy, neziskovky i jednotlivce.

💻 Přineste si vlastní notebook – vše si vyzkoušíte rovnou v praxi. Počet míst je omezený, abychom zajistili prostor pro individuální dotazy a praktickou práci. S registrací proto raději neotálejte.

7. října 2025
9:00-13:00
P-PINK

J. Palacha 363,
530 02 Pardubice

1 990 Kč

Tento seminář je jako stvořený pro vás, pokud:

jste podnikatel, freelancer nebo živnostník, který si chce umět sám efektivně nastavit reklamu na Facebooku a Instagramu

vedete vlastní značku nebo malou firmu a chcete zvýšit dosah, prodeje nebo povědomí díky placené propagaci

pracujete v marketingu – třeba jako začínající markeťák nebo správce sociálních sítí – a chcete si ujasnit principy a naučit se konkrétní postupy

Co si ze školení odnesete:

Jak funguje reklama na Facebooku a Instagramu

Naučíte se přemýšlet strategicky nad rozpočtem a vyhodnotit, kam má smysl peníze posílat

Zjistíte, kdy a proč nestačí jen propagovat příspěvek – a jak místo toho nastavit kampaň, která přinese výsledky

Zvládnete správně zacílit reklamu a vytvořit si kampaň na míru svému publiku

Všechno si vyzkoušíte rovnou ve svém reklamním účtu

Naučíte se vyhodnocovat výsledky tak, abyste věděli, co fungovalo – a co příště změnit.

🎓 To nejcennější na tomto školení není jen samotný obsah, ale způsob, jakým ho Eliška předává. Prakticky, srozumitelně a s ohledem na to, co při nastavování reklamy opravdu řešíte. Získáte znalosti, které běžně přicházejí až po měsících pokusů a chyb. Ať už teprve začínáte, nebo se chcete posunout dál, odnesete si know-how, které má reálný dopad na vaše podnikání.


Kdo je Eliška Vyhnánková?

Eliška Vyhnánková je jednou z nejuznávanějších odbornic na sociální sítě v Česku. Má za sebou více než 12 let praxe, během nichž proškolila přes 13 000 lidí na více než 1 000 seminářích. Spolupracovala s klienty jako O2, Česká spořitelna, CzechTourism, Johnson & Johnson, ČVUT nebo Unipetrol. Je spoluautorkou bestselleru Jak na sítě, který si získal přes 38 000 čtenářů, a autorkou stejnojmenného podcastu, kde pravidelně sdílí praktické tipy a novinky z oblasti online marketingu.

Eliška je známá svým srozumitelným a lidským výkladem, který spojuje dlouholeté zkušenosti s nejnovějšími trendy – včetně využití umělé inteligence pro správu sociálních sítí. Kromě školení vede také Social Media Akademii, publikuje v marketingových médiích a vystupuje na odborných konferencích.

Do Pardubic se vrací přednášet po třech letech a přiváží s sebou čerstvou dávku inspirace, konkrétních postupů a know-how, které pomohou i vám začít tvořit kampaně, co skutečně fungují. 


Eliška Vyhnánková | P-PINK školení

Robin langer, konzultant & manažer inkubace

“S paní Jirákovou byla radost spolupracovat. Na konzultace chodila připravená a poctivě plnila jednotlivé úkoly, které našim klientům pravidelně zadáváme v průběhu konzultačního procesu.

Na začátku spolupráce mi paní Jiráková říkala, že rozjezd jejího podnikání je závislý na spuštění jejího webu. S tímto názorem se setkáváme úplně běžně, takže velmi často musíme vysvětlovat, že alfou a omegou každého podnikání jsou samozřejmě zákazníci. Bez nich se nikdy nic nerozjede. Paní Jiráková to velmi rychle pochopila, takže jsme společně začali pracovat na obchodní strategii za účelem akvizice prvních zákazníků.

Upřímně když mi s úsměvem od ucha k uchu vyprávěla o prvních klientech, a hlavně o prvních zaplacených fakturách, tak jsem to samozřejmě prožíval s ní. To je smysl P-PINK – pomáhat lidem, kteří chtějí pomoc a jsou schopni pomoc příjmout.”

Robin langer, konzultant & manažer inkubace

“S paní Jirákovou byla radost spolupracovat. Na konzultace chodila připravená a poctivě plnila jednotlivé úkoly, které našim klientům pravidelně zadáváme v průběhu konzultačního procesu.

Na začátku spolupráce mi paní Jiráková říkala, že rozjezd jejího podnikání je závislý na spuštění jejího webu. S tímto názorem se setkáváme úplně běžně, takže velmi často musíme vysvětlovat, že alfou a omegou každého podnikání jsou samozřejmě zákazníci. Bez nich se nikdy nic nerozjede. Paní Jiráková to velmi rychle pochopila, takže jsme společně začali pracovat na obchodní strategii za účelem akvizice prvních zákazníků.

Upřímně když mi s úsměvem od ucha k uchu vyprávěla o prvních klientech, a hlavně o prvních zaplacených fakturách, tak jsem to samozřejmě prožíval s ní. To je smysl P-PINK – pomáhat lidem, kteří chtějí pomoc a jsou schopni pomoc příjmout.”


Chcete vědět o všem, co se u nás děje jako první?

Přihlaste se k odběru newsletteru!

Chci odebírat!