V dalším díle Podnikání od A do Z se podíváme na Nastavení strategie a strategický management jako základ úspěšného podnikání.
Na začátku každého podnikání stojí vize a strategie, které tvoří základní pilíře každého úspěšného podnikání a dlouhodobé firemní prosperity.
Přednáška posluchače seznámí s významem a důležitostí správně nastavené strategie, vysvětlí základní pojmy i typy strategií a vhodnost jejich použití.
Významná část semináře bude věnována celému procesu stanovení strategie, a to od zpracování potřebných analýz, kdy často jedinou využívanou SWOT analýzu ve firmách je nutné chápat pouze jako jednu ze součástí komplexního strategického pohledu, až po využívané metody, postupné kroky a finální stanovení konkurenceschopné strategie. Důležitým milníkem je také zavedení, prosazení a akceptace definované strategie vč. jejího následného vyhodnocování.
Přednáška bude obsahovat i konkrétní příklady a následné dopady fungující, ale zejména nefungující strategie z praxe vč. jednotlivých doporučení.
Lektorka: Ing. Iva Hovadová, MBA
Iva Hovadová dlouhodobě působí v manažerských pozicích zejména výrobních společností. V současnosti se zaměřuje na oblast restrukturalizací, krizového řízení, strategie, rozvoje a zlepšování výkonnosti firem jako nezávislý certifikovaný interim manažer a konzultant. V minulosti dlouhodobě zastávala manažerské pozice ve společnosti KAROSA, IVECO, CNH. Podílela se jako člen vrcholového vedení na restrukturalizaci, stabilizaci a přípravě pro další rozvoj tradičního českého výrobce těžkých terénních automobilů TATRA. Své znalosti a bohaté zkušenosti uplatnila při mnoha dalších úspěšně realizovaných projektech, mj. Legios Loco, ESSA Czech, ADIP/KAR ve skupině ČSAD Ostrava, PARS KOMPONENTY.
Termín: úterý 15.2.2022 v 18:00 online
Po přednášce budete mít možnost domluvit si individuální konzultaci s lektorem, v rámci které můžete probrat detailněji téma přednášky, už konkrétně zaměřené přímo na vaše podnikání (veškeré náklady na konzultace hradí P-PINK)